Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aankondiging Volvolvo.nl verandering!
Ik gooi het toch maar even in de groep aangezien ik dol enthousiast erover ben geworden en ik continu vragen krijg over functionaliteiten die er (nog) niet zijn. We zijn namelijk achter de schermen druk bezig met een SPIK splinternieuw forum waarin ALLES kan wat je nooit kon in dit forum en nog veel meer :-) Voor de gebruikers dus handiger, voor de moderators handiger, voor de sponsoren handiger...en ja voor mij ook beter want deze krakende wagen is aan vervanging toe. Soms is vernieuwen gewoon beter.

Dus straks geen gezeur meer om je foto's, filmpjes etc etc te posten. Het wordt prachtig, al zeg ik het zelf. Mobiel zal het forum ook op termijn zeer goed worden weergegeven.

Uiteraard blijven de forum posts gespaard. Zo ook de persoonlijke berichten (PB's) Wel zal er een mailing de deur uit gaan dat je opnieuw je wachtwoord zult moeten instellen. De wachtwoorden zijn namelijk versleuteld zodat NIEMAND ze kan zien, ook ik niet. Dus als ze overgezet worden dan bestaan ze in feite niet meer. Meteen een goede gelegenheid om weer eens langs te komen voor die mensen die al een poosje weg zijn gebeleven, nietwaar? Wink

Op welke termijn gaat dat plaatsvinden en hoe, hoor ik je vragen. Dat kan binnen enkele weken, afhankelijk van de tijd die ik er voor kan vrij maken. Ga er vanuit dat je 's morgens gaat kijken en het opeens zo is. Je krijgt daarover een e-mail.

Dussss; Zorgt allen dat uw e-mailadres juist staat ingesteld hier!!!

We zijn nu nog druk bezig met aanpassen, testen, aanpassen, inleren (bergen informatie!) etc etc. De URL's moeten bijvoorbeeld goed overeenkomen, dat is zelfs nu een probleem. Dus dat is ÃÃn van de lastige zaken die we moeten tackelen. Om je een indruk te geven. Maar we gaan niet over ÃÃn nacht ijs.

We worden het 'vetste' Volvo forum van Nederland straks...let maar op en vertel het je vrienden!!! :-)

wish me luck! :Smile Smile
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Klinkt goed! Ben echt heel erg benieuwd!

Enneh, succes!
Hopelijk kan ik dan eindelijk m'n afbeelding veranderen Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
OKAY, mensen met verstand van vBulletin 4 mogen zich melden bij mij ;D
Yellow240 schreef:Hopelijk kan ik dan eindelijk m'n afbeelding veranderen Tongue

Wat dacht je de hele meuk linken aan je Facebook pagina? Tongue Tongue
Oeh :o Jij bent lekker ambitieus bezig Wink
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
En dan te bedenken dat dit nu al m'n meest geliefde forum is!

Ik ben dus heel benieuwd en wens jullie vanuit een zonovergoten Amersfoort veel SUCCES.
hahaha...
En van de week nog zeggen "nog niet vertellen het moet een verrassing blijven", mooi dat enthousiame Big Grin

succes!
Sssspannend.......
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
dat wordt opblijven...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Citaat:Ga er vanuit dat je 's morgens gaat kijken en het opeens zo is. Je krijgt daarover een e-mail.
Jambon schreef:dat wordt opblijven...
Misschien beter om er nog een sms-alert op te zetten Tongue

Wish you luck Big Grin
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.361 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 116.753 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.252 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 133.490 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)