8 July 2009, 07:01
edwin schreef:Wie wil mij het bankrekeningnummer sturen?148342051 tav A.J._van_Berkum te 's Gravenhage
Krijg last van een knagend geweten...
Zoals ik al in mijn eerdere post aangaf. Dit is NIET de plek om over het register of over eventuele samenwerking te discussiëren!! Hou het aub on-topic. We hebben daar nl al een topic over!
Maar toch kort antwoord want ik merk dat jullie te nieuwsgierig zijn; NEE we gaan niet fuseren, ja er komt een link op hun pagina, ja we blijven zoals we zijn hier, Volvolvo.nl. BASTA!! ;D
On Topic: Ik zou ook nog enkele bedrijven die sponsoring via een banner willen overwegen. Graag e-mail indien er interesse bestaat.
Wat betreft het geldbedrag; We zitten aardig op weg wat betreft de kosten voor het komende jaar. Helaas wacht ik nog op ÃÂÃÂn rotonderdeel. Vandaag moet ik de telefoon inklimmen om dat te regelen want een levertijd van meer dan 4 weken vind ik wat te gortig.
Binnenkort maak ik een nieuw overzicht van de donateurs! ;D Wie zich dus nog geroepen voelt en nog wat geld over heeft mag dat natuurlijk storten. PayPal of via bovenstaand rek.nr. is ook prima.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"