28 July 2009, 08:35
Als de B21 compleet is met versnellingsbak, dan kan je de motor beter schuin zetten dan komt de versnellingspook in de goede stand te staan. De 142 heeft echter 2 versnellingsbaktunnels gehad. De oplossing die ik bedoel heeft een versnellingsbaktunnel nodig met een korte pook (bouwjaar vanaf ca. 1971-'72).
Of je de motorsteunen+ bevestingspunten moet aanpassen weet ik niet.
De motor recht op met je oorspronkelijke M40 versnellingsbak zou ook moeten kunnen? Dat weet ik niet zeker.
Een B20 is nauwelijks stuk te krijgen, wat scheelt eraan? Wellicht is met eenvoudigere ingrepen je B20 weer tot leven te wekken.
Of je de motorsteunen+ bevestingspunten moet aanpassen weet ik niet.
De motor recht op met je oorspronkelijke M40 versnellingsbak zou ook moeten kunnen? Dat weet ik niet zeker.
Een B20 is nauwelijks stuk te krijgen, wat scheelt eraan? Wellicht is met eenvoudigere ingrepen je B20 weer tot leven te wekken.