7 September 2010, 09:36
Polarlijst is zwart, dan ben je zeg maar wel de markante herkenning kwijt, zeg maar als er "een" vierkante oto ad andere kant van de vangrail rijdt is de lijst de weggever (lekker belangrijk, je moet voor je kijken..
). Maar ik heb ook de lijst van de 2e 2serie liggen, soort zwart vinyl met smalle chroom lijst, ligt vlakker, scheelt windgeruis en pasr op de plastic klemmen.
Trouwens, die polarlijst zit er volgens mij met een profiel ingedrukt dus geen klemmen meer, en die zijn in verhouding wel prijzig..
). Maar ik heb ook de lijst van de 2e 2serie liggen, soort zwart vinyl met smalle chroom lijst, ligt vlakker, scheelt windgeruis en pasr op de plastic klemmen.Trouwens, die polarlijst zit er volgens mij met een profiel ingedrukt dus geen klemmen meer, en die zijn in verhouding wel prijzig..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)