Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schat, pak de champagne even uit de koelkast; WE ZIJN ER WEER!
Geen problemen hier, met Firefox! ???
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Firefox 4 hier, geen probleem.

[EDIT]: Mag ook wel: Goed werk, Arie Jan!
Ik zat ingelogd toen de site woensdagnacht eruit ging (was de ongelezen berichten aan het doornemen) en donderdagnacht kon ik er weer in en was er geen enkel ongelezen bericht meer. Maar die zijn waarschijnlijk toch allemaal weg, dus veel zal ik niet gemist hebben Wink

Blij dat we weer kunnen!
`88 245, B230K, M47
Prima AJ, mijn mailbox zat overigens wel gelijk vol met 54 berichten over een foutje: There has been a problem with the database!
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Zwarte Flirt schreef:Prima AJ, mijn mailbox zat overigens wel gelijk vol met 54 berichten over een foutje: There has been a problem with the database!

Klopt. Die kunnen weg. Bedankt.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
BartJu schreef:Mooi zo!

Al lijk ik nog wel issues e hebben vanuit Firefox.
Bovenaan een gele balk, met melding: "0: CURL_ERROR_MSG: The requested URL returned error: 404"
En bij een post plaatsen steeds " sessie verlopen" ook na 30 sec.

Dit bericht dus via IExplorer, dan werkt het wel, tenminste als jullie dit lezen....

Edit: dit werkt dus inderdaad. Smile
Maar Firefox (nog) niet (meer)... :'(

Nog een edit: dat laatste klinkt wellicht wat als een zeurpiet/mopperkont. Dus voor de goede orde: Ben dus heel blij dat het er weer is, en dat laatste is zeker niet als kritiek of gezeur bedoeld! Enkel als signalering!

Hier hetzelfde probleem met google chrome,
IE explorer doet ie het wel maar die gebruik ik eigenlijk niet...
Die balk heb ik inderdaad ook wel eens gezien. Maar ik gebruik NU Firefox 3.6 (zometeen op deze laptop FF4 installeren) en geen gekke gele balk. Dus wat dat nu moet betekenen...

Er zijn nog wel wat issues en daar wil ik graag naar kijken dus het is prima als je dat hier post.
Gebruik FF 3.6.16 nu. Gele balk met genoemde melding nog aanwezig.
Posten werkt nog niet. Mogelijk iets met security/privacy settings, cookjes of zo.

En deze post is dus nu weer vanuit IE.

Grappig, even gegoogled op die error + woord forum, staat dit op 6de plaats:
Houdt Google rekening met mijn (volvo) surfgedrag? In ieder geval ziet Google die balk kennelijk ook, want de link wijst naar pagina 2 (deze dus) en daar staat error in IE niet op!

___
Schat, pak de champagne even uit de koelkast; WE ZIJN ER WEER!
- [ Translate this page ]
15 posts - 14 authors - Last post: 5 hours ago
In verhouding tot het totale aantal dagen dat het forum bestaat, .... melding: "0: CURL_ERROR_MSG: The requested URL returned error: 404" ...
volvolvo.nl/forum/topic,9926.msg150666/
Get more discussion results

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Zojuist de hele History van FF ge-cleared. En even FF herstart.

Balk lijkt nu weg.
En als jullie dit lezen, is dat een teken dat posten ook weer werkt.

Eventuele issues zitten dan kennlijk in de automatische/permanente inlog die niet meer geldig is of iets dergelijks....

En dat werkt dus!
Problem solved!
Zit duidelijk client-side en simpel te verhelpen.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
BartJu schreef:Zojuist de hele History van FF ge-cleared. En even FF herstart.

Balk lijkt nu weg.
En als jullie dit lezen, is dat een teken dat posten ook weer werkt.

Eventuele issues zitten dan kennlijk in de automatische/permanente inlog die niet meer geldig is of iets dergelijks....

En dat werkt dus!
Problem solved!
Zit duidelijk client-side en simpel te verhelpen.

Klopt inderdaad, bedankt voor de tip!
oh misschien dat het voor google chrome ook wel werkt vanmiddag eens ff proberen!

bedankt voor de tip iig! Smile

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)