Topics: 288
ik betaal ook zoiets All-Risk, ben dan al even niet meer 23, maar hoe groot kan het prijsverschil zijn en dat tov het mogelijke risico dat er onverhoopt iets mis gaat..?! Daarnaast heb ik automatisch ANWB hulp standaard (al enkele keren gunstig geweest..!), en toevallig vorige week in een tent op een parkeerterrein gratis een sterretje laten herstellen.. (sterretje maken was trouwens ook kosteloos..)
Topics: 7
Oja ANWB is ook handig te onderzoeken. Wat betaal jij per maand/jaar voor de ANWB service?
Topics: 56
Welke maatschappij heb jij dan?
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
KNAC , heb ik nog 1tje verzekerd..
Ons is nu via dat autobedrijf aangeraden dat ik mijn verzekering bij m'n moeder haar verzekering afsluit (dus op mijn moeders naam) Dan is technisch gezien de auto niet van mij maar als ik in december 24 ben kan ik mijn eigen verzekering afsluiten. Ik ga morgen naar haar toe en kunnen we via dit forum eens de verschillende verzekering aanbieders naast elkaar houden. Spannend zeg! Hij is vandaag goed door de apk gekomen en kan hem begin volgende week ophalen. Zitten minarvi banden op terwijl ik niet zeker weet of dat nou de goede banden zijn. Ik betaal 400 euro voor 4 bandjes. Mogelijk laat ik de zomerbanden via mijn werk bestellen. (autobedrijf)
Topics: 163
Ik zou dat niet via je moeder doen. Heeft weinig nut, zeker als het via een andere verzekeraar wel gewoon mogelijk is.
Dat is waar ja. En ik zou het sowieso veel leuker vinden als de auto dan ook echt van mij is.. Ben echt zo benieuwd! Lekker inrijden en dan na een paar dagen wil ik er mee naar m'n werk.
Topics: 24
DopdeDouwer schreef:Ik zou dat niet via je moeder doen. Heeft weinig nut, zeker als het via een andere verzekeraar wel gewoon mogelijk is.
Heeft zeker nut, scheelt hem gewoon geld.
Topics: 163
Dat kan ze op die manier bij de verzekeraar die ze nu op het oog heeft inderdaad.
Maar ik sluit, gezien de ervaringen in dit topic, niet uit dat ze het op de gewone manier net zo goedkoop of ongeveer even duur kan regelen.
Ik heb mn verzekering via een tussenpersoon geregeld, kan je zelf al je wensen opgeven, zoals het aantal km's, "oldtimerpremie'.
http://www.wiggersgroep.nl/data/teksten/...kering.htm