Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boele's 1800E opknappen
edwin schreef:Dat RVS zal 't goed doen bij de kleur van de auto.
RVS is toch wat donkerder dan chroom.

Of het veel donkerder is, heb ik nog niet gezien. Heb de doos een jaar geleden op de VKB gekocht bij het VOD. Sindsdien nog steeds keurig in de doosWink

Jambon schreef:wordt een fijne auto weer, toch wel iets om jaloers op te zijn, je hitteblok-link doet ut niet, ennuh... je hebt een blauwe uitlaat..

die binnenschermen heb ik ook wel eens anders gezien, maar dan hevig gecorrodeert en in die vorm het te beschermen blik aangetast.. mee opletten dus..!

Hoi, Ik heb ze bij iemand gezien die er een jaar of vijf mee gereden heeft, onaangetast. Wel ingesmeerd met tectyl/verf van beide kanten. Kleine moeite. Overigens is zon felle kleur in je wielkuipen ook niks. Of ik moet direct ff door de bagger sjeezen.

Funsdaf schreef:Maar je hebt nu wel een mooi voorbeeld om de maten te meten Wink

Kost ff een paar weken, maar de maten zijn 53mm van hart tot hart.
Groeten, Boele
Antwoord
Vanavond even de verlagingsveren aan de voorkant eronder gezet. Staat wel errug laag zo.

Als ik het stuur volledig uitsla, heb ik aan de bovenkant nog 1cm over tot mn scherm. Misschien toch maar iets van ringen kopen/maken zodat hij een centimeter hoger komt te staan.

Op marktplaats per toeval twee witte Lucas RAW glaasjes gevonden! Niet origineel, hoort op de Jensen, maar vind het wel fraai staan!

[Afbeelding: 1800verlaagd15-11-2010005.jpg]
[Afbeelding: 1800verlaagd15-11-2010001.jpg]
Groeten, Boele
Antwoord
Zie ik nou een plasje kwijl op de grond voor die stoel liggen?
Antwoord
Heeeeeeel mooi en ook die wielen.
Groeten van Frans
Antwoord
Boele schreef:Op marktplaats per toeval twee witte Lucas RAW glaasjes gevonden! Niet origineel, hoort op de Jensen, maar vind het wel fraai staan!

valt wel mee dat origineel, waar is de eerste serie 1800's gebouwd..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Zie ik nou een plasje kwijl op de grond voor die stoel liggen?

sorry... [Afbeelding: kwijl.gif]

errug strak!
Wel onwijs gaaf zo lekker laag Smile
Antwoord
Wat een mooie auto!! Echt super mooi. Die lucas lampjes vind ik ook erg mooi. Ik ben als Roverliefhebber natuurlijk ook gek op Lucas hoewel ik daar een haat liefde verhouding mee had. Wat kan die zooi slecht zijn zeg! Enne die wielen vind ik persoonlijk niet zo passen bij de 1800 net even te, nee die passen veel beter onder de mijne!!!! ;D ;D ;D

Antwoord
Tsja,

Over Lucas hoor ik altijd rampverhalen. Goedkoop is het in ieder geval niet! Mooi in dit geval wel Big Grin

Ben alleen niet zo happy met de verlaging aan de voorkant. Net even gemeten, 12mm ruimte tussen mn spatbordranden en de velgen. Nu kan ie ook niet heel ver meer inveren, en zo vaak is het stuur niet helemaal om. Toch twijfel ik om ringen te kopen / maken zodat hij net een cm hoger staat aan de voorzijde. Zou het zonde vinden als ik het allemaal aan gort rijd..

Iemand ervaringen met het plaatsen van ringen aan de voorzijde? Achterzijde zie je nog wel eens.. Iemand tips hoe te maken, of waar te koop? Wil namelijk wel graag de progressieve veren blijven gebruiken. Andere kopen vind ik geen optie Wink
Groeten, Boele
Antwoord
helaas istie al gespoten..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Helaas ben ik ook weer niet zo verschrikkelijk goed met plaatwerkWink
Groeten, Boele
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen volvo200liefhebber 12 8.164 24 August 2009, 10:15
Laatste bericht: abbabak

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)