11 February 2012, 20:50
Een kacheltje doet wonderen.
|
Boele's 1800E opknappen
|
|
11 February 2012, 20:50
Een kacheltje doet wonderen.
11 February 2012, 20:52
Oeh! Nice. En euhm, ik weiger te sleutelen van november tot en met maart. 't Moet wel leuk blijven.
12 February 2012, 01:23
Cojones schreef:Oeh! Nice. En euhm, ik weiger te sleutelen van november tot en met maart. 't Moet wel leuk blijven. Tja, in de zomermaanden sleutelen vind ik weer te warm.. Dan maar bikkelen! Dieselkanonnen zijn prijzig! Heb nu een klein straalkacheltje, helpt alleen niet echt.
Groeten, Boele
4 March 2012, 15:03
Gisteren even de wielen gewisseld bij de showroom waar de 1800 staat.
![]() ![]() ![]() Nog een maandje blijft hij er staan. Dan haal ik hem weer op. De 9e Nachtrit in Maartensdijk ga ik dus rijden met de Combi. Die is nu ook zo goed als af. Wat loopt zo'n B20B blok met een enkele Stromberg en K-nokkenas lekker. Heerlijk koppel. Icm de Simons uitlaat ook een mooie brom. Gaan er nog meer mensen van hier? ![]()
Groeten, Boele
4 March 2012, 15:16
K-as, vanf waar tot waar werkt dat op een Stromberg? weet je zo of er gegevens zijn met meer crbs en E kleppen..?
4 March 2012, 15:32
Jambon schreef:K-as, vanf waar tot waar werkt dat op een Stromberg? weet je zo of er gegevens zijn met meer crbs en E kleppen..? Geen idee! In een B20B zitten overigens geen E kleppen. Ooit komt er nog wel een keer een Weber op. Goed de handelspagina's in de gaten houden... Gisteren op de snelheid even het gas open getrapt, en reed rap 140km/h. Verder nog even rustig aan, de combi heeft een korte eindoverbrenging.
Groeten, Boele
4 March 2012, 15:46
Boele schreef:Geen idee! In een B20B zitten overigens geen E kleppen.snap ik, idd alleen iets beter ademhaling en iets ander asje (uitlaat voegt in die opstelling best veel toe overigens..!) Ben alleen even benieuwd of dergelijke kennis bekend is bij deze of gene. Ik heb nl het idee dat een enkele carb icm de iets grotere kleppen en D-as niet lekker matched, de uitersten liggen al weer net wat te ver uit elkaar om goed te kunnen afstellen. Het enkele gaatje is gewoon te klein denk ik.. koppel onderin en redelijk doortrekken vindt ik over het algemeen ook prettiger. Herinner me de enkele ritjes die ik met de originele B20 heb gedaan, hele set up onder de 70K km.. verbazend kwiek tot 120 zeg maar..
4 March 2012, 16:42
Vond de Polaris wielen dikker staan en heb jij die klauwen rood gespoten?
4 March 2012, 17:22
Ziet er netjes uit, heb je de naafkapjes er ook al op, kan het niet zien op de foto. Zo ja, waar heb je ze vandaan, ik zoek er ook nog 2, staat zo kaal zonder.
4 March 2012, 18:02
Black Moose schreef:Ziet er netjes uit, heb je de naafkapjes er ook al op, kan het niet zien op de foto. Zo ja, waar heb je ze vandaan, ik zoek er ook nog 2, staat zo kaal zonder. Ik had al een setje kapjes, niet de mooiste, toen een set polarissen opgekocht met mooie kapjes, die zitten er nu op. Dus ik hoef ze niet meer te zoeken. Ik ben wel benieuwd waar je ze vandaan gaat halen! Succes
Groeten, Boele
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen | volvo200liefhebber | 12 | 8.164 |
24 August 2009, 10:15 Laatste bericht: abbabak |
|