Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe haal ik het klokkenblok los ?
Heren,

Ben na heel erg lang geklungel met laadproblemen nu eindelijk erachtergekomen dat het laadstroomlampje (ook) stuk is.
in het kader van, dan loop ik meteen de bedrading van en naar dat lampie na moet er dus eea los om dat te kunnen bereiken.

Alleen vraag ik me af hoe ik het dashboard / klokkenwinkel uit moet bouwen, heb al hier en daar in boeken gesnuffeld maar
nog geen duidelijke aanwijzingen kunnen vinden zo een een twee drie.

Het is het oude type dashboard in een 71ÃÂr 164e, dus met het dunne stuur en trekschakelaars, niet het 240 model (wat ik wel ken..)
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)

Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K  / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Antwoord
1. Het plastic paneel weghalen, 2-3 schroefjes en klemmetjes/schuifjes aan de boven kant.
2. Dan zoeken naar 2 witte plastic schroeven, die je met de hand kan losdraaien.
3. Het paneel zit dan los, maar wordt op zijn plek gehouden door de km kabel die aan de rechterkant zit. Ook deze met de hand losdraaien.
4. Paneel moet er naar voren uit, maar eerst een stuk naar achter duwen en kantelen. Dan past hij zo door het gat.

Plaatje bij nummer 2:
[Afbeelding: LPGschema011.jpg]
Pas op met vastdraaien niet te strak anders moet je met superlijm aan de slag.

plaatje bij nummer 3:
[Afbeelding: LPGschema005.jpg]

plaatje bij nummer 4:
[Afbeelding: LPGschema006.jpg]
Antwoord
Kijk,

Hier kan ik wat mee .. Wink

Thanks !
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)

Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K  / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hoe haal ik de steekas uit deachteras (164/14) simon 3 3.099 25 March 2011, 16:57
Laatste bericht: Marc1970
  hoe haal ik visco los van waterpomp B30E ? pwassink 2 3.644 15 March 2009, 12:41
Laatste bericht: pwassink

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)