4 July 2011, 11:41
TheSaint77 schreef:Een profielfoto is wat anders dan een avatar. Voeg een avatar toe om naast je berichten weer te geven.Dank! Het werkt.
vBulletin voor Volvolvo.nl!
|
4 July 2011, 11:41
TheSaint77 schreef:Een profielfoto is wat anders dan een avatar. Voeg een avatar toe om naast je berichten weer te geven.Dank! Het werkt. Rubicon schreef:Wat ik een beetje mis in dit nieuwe forum, is een heldere weergave van de ongelezen berichten. Ja, dat had ik ook maar het valt achteraf wel mee. Alles blijft erin staan maar bij het ![]() Dus als die er niet meer staat heb je m al gelezen. Wel handig eigenlijk want nu heb je de gelezen toppics ook nog snel terugvinden!
Volvo 142S - 1973
Felix
4 July 2011, 16:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 July 2011, 16:18 door Black Moose.)
frox schreef:Ja, dat had ik ook maar het valt achteraf wel mee. het ![]() Edit: Nu zijn ze weer weg, zeker vertraging:RpS_confused: Wat ik irritant vind zijn de vragen waar ie nu plots mee komt voordat ik een bericht kan beantwoorden, moet steeds via google de antwoorden opzoeken, is dan weer wel goed voor de algemene volvo kennis:RpS_bored:. Nu ff het antwoord opzoeken voor ik 'm kan plaatsen...... oja, NEDCAR:biggrin:
4 July 2011, 16:26
Excuus...de 'humane verificatie' stond iets te strak afgesteld. Beetje onnodig om dat te doen voor het plaatsen van berichten. MAAR jullie kennis is nu weer op orde begrijp ik, HAHAH!
Ik zou eigenlijk nog wel meer van die vragen willen, maar dan niet te gek moeilijk natuurlijk. Ik merk dat het beter werkt dan re-captcha om de robots en de pillendraaiers tegen te houden zich te registreren. En daar is het m om te doen! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
4 July 2011, 16:29
Black Moose schreef:hethad ik ook net, maar helaas rekende ie het goede antwoord 2x fout.. (en nu een icoontje wat ik niet meer kan vinden), aanhouder wint en zo.. de gelezen berichten zijn bij mij dan niet meer vet .. (anders dan vet-cool e.d...) wel steeds op wat is nw klikken, ben r nog niet achter wat het verschil tussen "wat is r nw" en "nw berichten" is.. (weer een icoontje..)
4 July 2011, 16:42
Welk goede antwoord rekende de site fout? Dan kan ik die vraag eens bekijken.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
4 July 2011, 21:01
Wat ik mis of wellicht niet kan vinden: in de oude versie was de mogelijkheid om een pagina te openen met de laatste berichten in de tijd onder elkaar (laatst geplaatste bericht/reactie bovenaan). Nu is er wel de mogelijkheid 'welke berichten zijn er vandaag' , maar de pagina met de laatst toegevoegde reacties op onderwerpen zie ik niet.
Kan ik het niet vinden of is het er niet. Als het er niet is, bestaat dan de mogelijkheid zo'n pagina weer toe te voegen? Alvast bedankt voor de reactie.
245 DL 1983
4 July 2011, 21:10
wakka schreef:Wat ik mis of wellicht niet kan vinden: in de oude versie was de mogelijkheid om een pagina te openen met de laatste berichten in de tijd onder elkaar (laatst geplaatste bericht/reactie bovenaan). Nu is er wel de mogelijkheid 'welke berichten zijn er vandaag' , maar de pagina met de laatst toegevoegde reacties op onderwerpen zie ik niet.als je "alles heb gelezen" hebt aangevinkt en je klikt op "wat is er nw" , en er zijn geen nw berichten heb je wel de mogelijkheid om (ongeveer ih midden vh scherm..) te klikken op "de laatste 24 uur klik hier" te klikken, dan heb je alles op je scherm.. Dat "hier" mag van mij wel wat opvallender want ondanks dat je weet waar te zoeken, moet je dus idd nog weer even zoeken..
4 July 2011, 21:20
Jambon schreef:negentienzeuvenentwintig (in nr's..) , uiteindelijk wel hoor..Daar had ik al antwoord op gegeven, je was gewoon te laat denk ik |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Oliepomp voor turbo motor | johnnyboy | 2 | 2.015 |
13 June 2022, 15:47 Laatste bericht: Dopski |
|
Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? | BartJu | 3 | 6.370 |
3 January 2017, 12:09 Laatste bericht: TheSaint77 |
|
Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) | TheSaint77 | 74 | 70.437 |
15 February 2015, 21:34 Laatste bericht: Laurens Zondag |