Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vBulletin voor Volvolvo.nl!
Rob schreef:Is het nodig om een volvo-vraag te stellen bij de zoekfunctionaliteit?

Voor regsitratie, a la, maar elke keer als ik iets op wil zoeken moet ik een random vraag beantwoorden.

(doet de search het wel goed, of is er flink de bezem door de posts gehaald?) kan toch vaak niet iets terugvinden, waarvan ik 100% zeker weet dat ik het gepost heb.

Voor het zoeken zal ik de verificatie uitschakelen. Ik ervaar het ook als storend. Maar als ik merk dat er spammers en robots actief misbruik maken zal ik het weer opnieuw moeten activeren

Wat betreft de search; die zal ik nog eens grondig moeten bestuderen en de tables opnieuw laten indexeren. Alleen kan dat per definitie enkel `s-nachts aangezien dit een enorme balast op de serverprestaties legt en ik andere gebruikers van de hostingserver niet (meer) wil belasten.

Maar in feite staat ALLES er nog op:RpS_thumbsup:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Nog een verbetering wat layout betreft (ben nogal grafisch ingesteld). De leesbaarheid/overzicht van de site kan m.i. wat beter.
Ik weet niet precies waar het 'm in zit maar volgens mij zou dit wel een verbeterin zijn: Kan de topic titel (of de post-titel) worden verschoven naar de bovenste blauwe balk. Dus Achter de datum en uitgelijnd op de kantlijn van het bericht?

Volgens mij wordt het geheel daar veel leesbaarder van, scheelt in ieder geval een hoop ruimte.

*dop bladert weer verder Wink
Antwoord
wakka schreef:Die lijst van alle onderwerpen die gemaakt of gewijzigd is te vinden, maar ik mis de de pagina waar de inhoud van deze onderwerpen te lezen is. Bestaat de mogelijkheid deze pagina (die hiervoor "meest recente berichten" heette) weer toe te voegen?

Die pagina was voor mij altijd HET startpunt voor het lezen van allerlei berichten.........

mee eens...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
En kan "Klevend" alsjeblieft worden vervangen door het aloude vertrouwde "Sticky"?

Damn, wat klinkt dat dom :blink:
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:En kan "Klevend" alsjeblieft worden vervangen door het aloude vertrouwde "Sticky"?

Damn, wat klinkt dat dom :blink:
:RpS_lol::RpS_lol: als of je dreigt aan je toetsenbord te gaan vastzitten, dwangmatig je handen gaan wassen omdat je het gevoel hebt dat er iets, niet nader te omschrijven stroperigs tussen de toetsen komt opborrelen.. :RpS_scared:

(vergelijkbaar met pannenkoeken (of is het pannekoeken..?) met veel stroop eten, bord op schoot en oeoa manier de zender te moeten wisselen met de afstandbediening, wil je niet met kleefvingers, maar je moet wel want "de Bold" start net en mínstens het schaamtegevoel te moeten ontlopen omdat je mogelijk betrapt kunt worden door je eega met begeleidende aanname "ik wist wel dat je er naar kijkt".. (eigenlijk "er naar keek" maar schaar me niet onder diegene die oeoa reden alles in voltooid verleden tijd aanduiden..(genoeg, net Live at the Apollo gekeken, krijg je dit)
Antwoord
Jambon schreef::RpS_lol::RpS_lol: als of je dreigt aan je toetsenbord te gaan vastzitten, dwangmatig je handen gaan wassen omdat je het gevoel hebt dat er iets, niet nader te omschrijven stroperigs tussen de toetsen komt opborrelen.. :RpS_scared::eek:

Eens. De vertaling is niet 'je van het' maar daar komt verbetering in later.

@jambon; gooi Internet Explorer 9 (IE9) maar uit het raam en neem een fatsoenlijke browser zoals bijvoorbeeld Firefox of als je daar niet van houdt Chrome, dan heb je die Facebook en Twitter plaatjes bovenin weer zo staan zoals ze horen...

Nogmaals, IE9 zuigt!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ziko schreef:Volgens is er met mijn account wat fout gegaan wat het lijkt nu alsof ik een nieuwe account heb?

???????????
Antwoord
TheSaint77 schreef:Eens. De vertaling is niet 'je van het' maar daar komt verbetering in later.

@jambon; gooi Internet Explorer 9 (IE9) maar uit het raam en neem een fatsoenlijke browser zoals bijvoorbeeld Firefox of als je daar niet van houdt Chrome, dan heb je die Facebook en Twitter plaatjes bovenin weer zo staan zoals ze horen...

Nogmaals, IE9 zuigt!
hmm, lastig, moet ik laten doen...
Antwoord
Draagarmen+IE10 of een andere browser?
Antwoord
Eigenlijk is alles OK, voor mij als gewone gebruiker. Echter, ik moet iedere keer opnieuw inloggen.
Is dit een bewuste keuze, of een aandachtspuntje? Ik bekijk het forum vanaf meerdere PC's, thuis en werk (resp. Win7/Firefox 4.x en WinXP/Chrome).
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oliepomp voor turbo motor johnnyboy 2 2.019 13 June 2022, 15:47
Laatste bericht: Dopski
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.489 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.431 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 134.282 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.756 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)