Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vBulletin voor Volvolvo.nl!
DopdeDouwer schreef:Draagarmen+IE10 of een andere browser?

IE10? Ik heb het over Internet Explorer 9, die versie moet je MIJDEN! Gebruik liever FireFox 4 of 5, of de Chrome browser van Google.

scimitar schreef:Eigenlijk is alles OK, voor mij als gewone gebruiker. Echter, ik moet iedere keer opnieuw inloggen.
Is dit een bewuste keuze, of een aandachtspuntje? Ik bekijk het forum vanaf meerdere PC's, thuis en werk (resp. Win7/Firefox 4.x en WinXP/Chrome).

Als je het vinkje bij 'onthoud mij?' aanvinkt moet het gewoon lukken. Of je browser accepteert geen cookies, dat kan.

Jambon schreef:hmm, lastig, moet ik laten doen...

Ga naar de Firefox download pagina; en installeren die hap. Kind kan de was doen.

Ziko schreef:???????????

Je gaf aan dat je profiel lijkt alsof hij helemaal nieuw is aangemaakt. Hij is geporteerd en wat de persoonlijke berichten betreft weet ik dat dat niet helemaal goed is gegaan. Maar kun je misschien duidelijker aangeven wat je precies verwacht van mij nu?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik zie nu 2 profielen, imported_Ziko en Ziko, of hoort dit zo? Met deze account heb ik nu slechts 3 berichten de andere staan op de imported_Ziko account? Ik vroeg me af of dit zo hoort aangezien ik dit bij andere mensen niet zie.
Antwoord
Ziko schreef:Ik zie nu 2 profielen, imported_Ziko en Ziko, of hoort dit zo? Met deze account heb ik nu slechts 3 berichten de andere staan op de imported_Ziko account? Ik vroeg me af of dit zo hoort aangezien ik dit bij andere mensen niet zie.

Goed dat je het aangeeft. Ik zal deze ff met elkaar laten samengaan. Geen punt verder dus.

Foutje door de import software. Eerder al gezien bij tests. Dacht dat t nu niet was opgetreden maar dus toch.
Antwoord
Het is gelukt zie ik! Waarvoor hartelijk dank!
Antwoord
Ik begreep van Jambon dat enkele berichten van hem niet direct worden gepubliceerd, maar wachten op goedkeuring oid. Hebben meer mensen daar last van?

@saint
Detail: bij de persoonlijke berichtjes wordt volgens mij het verkeerde icoontje weergegeven. Bij een ongelezen bericht is de envelop open, zodra je 'm gelezen hebt is ie dicht. normaal gesproken is dat andersom.

@Jambon moet user Jambon63 nog samengevoegd worden?
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Ik begreep van Jambon dat enkele berichten van hem niet direct worden gepubliceerd, maar wachten op goedkeuring oid. Hebben meer mensen daar last van?

@saint
Detail: bij de persoonlijke berichtjes wordt volgens mij het verkeerde icoontje weergegeven. Bij een ongelezen bericht is de envelop open, zodra je 'm gelezen hebt is ie dicht. normaal gesproken is dat andersom.

@Jambon moet user Jambon63 nog samengevoegd worden?
moet wel maar is Simon Templar al mee bezig geloof ik...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Citaat:Foutje door de import software.

Had de importsoftware niet de vinkjes kunnen overnemen van topics waar je op "geabonneerd" was?

Had een hoop topics lopen die ik volgde, en was altijd weer blij verrast als ik weer een mail kreeg wanneer er een update. van het topic was.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:Had de importsoftware niet de vinkjes kunnen overnemen van topics waar je op "geabonneerd" was?

Had een hoop topics lopen die ik volgde, en was altijd weer blij verrast als ik weer een mail kreeg wanneer er een update. van het topic was.

meelbox blijft idd griezelig leeg tegenwoordig..:RpS_wink:
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:mee eens...

Idem dito.

Hulde voor de mensen die dit forum aan de gang houden en trachten te verbeteren maar lees het een stuk minder door het missen van meest recente berichten.
Nu zie je alleen het onderwerp waar het over gaat en niet de post.
Antwoord
Als t goed is is het nu mogelijk om de recente berichten te zien. Dit venster kun je ook dichtklappen met het pijltje aan de rechterkant, indien je je scherm ervan vrij wilt maken.

Dat ging dus niet goed...fout in de database
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oliepomp voor turbo motor johnnyboy 2 2.019 13 June 2022, 15:47
Laatste bericht: Dopski
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.488 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.431 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 134.278 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.756 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)