Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vBulletin voor Volvolvo.nl!
DopdeDouwer schreef:Gevanceerde dingetjes zijn weer terug volgens mij. Confusedmile:

Ik lees vaak "niet ingelogd mee" -> die REGISTREER 244 rechtsonderin is mega irritant als je het mij vraagt.

Klopt, ze werken weer. En als ze niet werken, moet je via;

instellingen (rechtsboven) -> Algemene Instellingen (linker kolom, derde vak) -> En dan onderaan bij 'Diverse Opties' en dan 'Bericht Bewerker Interface' kiezen voor 'Versterkt Interface - Volledige WYSIWYG Berwerking'

En ja, die 'Registreer' is zeker irritant, dat is ook de bedoeling!! Confusedmile: DUS: Gewoon inloggen met Facebook en ingelogd blijven!!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Nou die irritante ad rechtsonder is wel te blocken in firefox, helaas krijg je dan toch nog regelmatig (niet altijd) het registreerscherm te zien als je vooruit of achteruit in een thread gaat. Registreren moet vrijblijvend zijn. Niet leden en niet ingelogde leden moeten gewoon fora kunnen lezen. Ik begrijp dit dwingende aspect niet van de moderator. Dat we al lang niet meer in een vrije samenleving leven cq nog nooit hebben geleefd is duidelijk, maar om dit op microniveau overduidelijk te bevestigen...........en dan dit forum ook nog relateren aan een sociaal medium............brrrrrr

Overigens: ik vind dit een prachtig forum waar de moderatoren een prima klus klaren.
245 DL 1983
Antwoord
Nog nooit een ad gezien rechtsonder
Gebruik Chrome en log nooit uit.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
goedkeuren kun je omzeilen door eerst je tekst te plaatsen, vervolgens wijzig je het verhaal door de link toe te voegen, klaar is Clara.. (of wat je Avatar ook is..)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Dat werkt idd heel goed, maar lijkt me stug dat het niet gewoon een kwestie is van ergens 1 vinkje aan/uitzetten in vbulletin.

Zorgt nog regelmatig voor veel frustratie bij veel mensen.
Antwoord
Kan het zijn dat de zoekfunctie niet meer werkt?
Als je meerdere zoektermen gebruikt krijg je erg veel hits, op zich niet erg meestal zit de goede er niet bij.
Maar gisteren merkte ik dat woorden waarvan in zeker weer dat ik ze gebruikt heb niet meer gevonden worden.

heb wel een tijdelijke noodoplossing, google --> site:volvolvo.nl "zoekterm"

wakka schreef:Nou die irritante ad rechtsonder is wel te blocken in firefox...
Dat we al lang niet meer in een vrije samenleving leven cq nog nooit hebben geleefd is duidelijk, maar om dit op microniveau overduidelijk te bevestigen...........en dan dit forum ook nog relateren aan een sociaal medium............brrrrrr
Vind ik leuk :wink: (nee ik heb ook niets met twyvesbookr)
Antwoord
wakka schreef:Nou die irritante ad rechtsonder is wel te blocken in firefox, helaas krijg je dan toch nog regelmatig (niet altijd) het registreerscherm te zien als je vooruit of achteruit in een thread gaat. Registreren moet vrijblijvend zijn. Niet leden en niet ingelogde leden moeten gewoon fora kunnen lezen. Ik begrijp dit dwingende aspect niet van de moderator. Dat we al lang niet meer in een vrije samenleving leven cq nog nooit hebben geleefd is duidelijk, maar om dit op microniveau overduidelijk te bevestigen...........en dan dit forum ook nog relateren aan een sociaal medium............brrrrrr

Overigens: ik vind dit een prachtig forum waar de moderatoren een prima klus klaren.

Ik vind de ad rechtsonder ook wel vervelend, ook omdat ik vaak zelf uitgelogd meelees, maar begrijp de redenering erachter wel helemaal. Op zich verhindert die ad niet om gebruik te maken van het forum. Er zijn honderden fora op het wereldwijdeweb waar je niet eens wat kan gaan lezen of de zoekfunctie gebruiken, zonder geregistreerd te zijn. Geef mij dan maar zo'n ad hoor, waar je met een beetje scrollen wel gewoon de berichten kan lezen. Dwingend kan je zo'n ad toch bezwaarlijk noemen, het forum blijft gewoon leesbaar. En kan je het een forumbeheerder kwalijk nemen dat hij op deze wijze het een beetje aanlokkelijker maakt om je te registreren?

Ik vind het een mooie oplossing: Ideaal als je op het forum terechtkomt voor een eenmalig bezoek, of via een quest op google. Geïnteresseerden en 'vaste klanten' zullen zich toch wel op een gegeven moment registreren.

Overigens, als ik mezelf inlog en vervolgens automatisch doorgestuurd wordt naar het beginscherm, staat daar bovenaan dan nog steeds dat ik niet ingelogd ben. Pas als ik zelf weer uit het beginscherm ga en opnieuw terugkeer, ben ik 'officieel' ingelogd.

Verder kan ik het alleen maar eens zijn met Wakka: prachtig forum en inmiddels niet meer weg te denken uit mijn Volvo-beleving!
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Waarom werkt de zoekfunctie niet meer (goed)?
Kan nix meer terugvinden.

Bijv: de zoekterm: Blackbird

Tik ik die in het het vakje rechtsboven, vind ik nix.
Tik ik dezelfde term in bij "geavanceerd zoeken" incl gebruikersnaam (Ben in dit geval), vind ik ook nix.

De laatste tijd gebruik ik Google-site-search als ik iets binnen volvolvo wil zoeken, die doet het iig wel

Tik in Google in "blackbird site:volvolvo.nl " et voila, daar heb ik de post die ik zocht!
Antwoord
Had ik ook gemerkt... Sad nog geen verbetering helaas, hebben wel meer fora last van...
Antwoord
Het heeft wel gewerkt.....
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oliepomp voor turbo motor johnnyboy 2 2.019 13 June 2022, 15:47
Laatste bericht: Dopski
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.489 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.431 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 134.280 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.756 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)