Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
Zojuist als Volvolvo Novice ook maar een donatie gedaan via PayPal.
Ben net begonnen met mijn volvo hobby, maar heb zo het vermoeden dat ik hier heel veel info vandaan ga halen!
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
Heb net gedoneerd, sorry AJ dat het zolang duurde mijn excuses.

Las net in het blad van het 240 register het "zegje"van de voorzitter"verbaasde mij enigszins.
Hiert werd namelijk heel duidelijk de ideeën geopperd dat het forum van het register opgaat in Volvolvo- forum!!!!
Wel met enkele zaken specifiek voor leden en het merendeel voor iedereen.
Vind dit zelf een heel goede zaak.
ben benieuwd naar het vervolg.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Frans245 schreef:Las net in het blad van het 240 register het "zegje"van de voorzitter"verbaasde mij enigszins.
Hiert werd namelijk heel duidelijk de ideeën geopperd dat het forum van het register opgaat in Volvolvo- forum!!!!
Wel met enkele zaken specifiek voor leden en het merendeel voor iedereen.

Dan snapt ie er wat van. Specifieke leden-dingen zou ik lekker op de eigen site of een yahoogroups clubje laten.

Daarbij komt er waarschijnlijk ook nog een moment dat de amazon t/m v90 verder gaan opdrogen in aantallen Volvo's en de gereden km's. Het in elkaar schuiven van 1 ontmoetingsplek waar kennis wordt uitgewisseld zou dan zeer welkom zijn.
De tijd dat mensen zich aanmelden voor veel forums en weinig antwoorden ligt geloof ik achter ons... :Smile
[img][/img]
Antwoord
Goedenavond/morgen,

In het clubblad van het Volvo 240-260 Register van deze week werd melding gemaakt van het zoeken van toenadering met Volvolvo.nl voor ÃÂÃÂn gezamenlijk forum.

Is dit geen ideaal moment om een en ander in kannen en kruiken te gieten? Misschien heeft het Volvo 240-260 Register serverruimte over, of een financiële bijdrage?

Of vloek ik nu in de kerk?

Met vriendelijke groet, Carlo
Volvo 240 sedan - 1984 *** Rover 2300 - 1981 *** Rover 3500 - 1981 *** SMV 8 (1958), 10 (1963) en 440 (1977) caravans
Antwoord
Wie wil mij het bankrekeningnummer sturen?
Krijg last van een knagend geweten...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Ben blij dat het zo goed gaat met de stortingen.
Ik ben natuurlijk vrij nieuw op dit forum, en lees hier en daar veel opmerkingen over het al dan niet samengaan van de 2 clubs.
Wat ik me echter steeds afvraag hoeveel mensen er van volvolvo al lid zijn lid zijn van het register?
Ik heb overigens geen moeite met het gebruik van mijn achternaam.
Antwoord
Even rondkijken helpt echt Edwin :Smile :Smile :Smile

TheSaint77 schreef:14.83.42.051 tav A.J. van Berkum ovv van je nickname en de vermelding 'donatie volvolvo.nl' is bijvoorbeeld voldoende. Of gebruik Paypal.nl Ook met €5,- zijn we blij maar meer is altijd welkom. Al naar gelang je draagkracht natuurlijk.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
*smoesjesmodus aan*

Ahum...die info stond op een stukje harde schijf wat gecrashed was en wat ik dus niet kon zien

*smoesjesmodus uit*

De donatie komt er aan hoor...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Citaat:HJ
Wink ;D ;D ;D
ik hoef niet veel meer te zeggen, anders ga ik me weer te buiten aan dat **&^&*^_)&(*+)(& klote :-* :-* :-*REGISTER :-[ :Smile
maar gelukkig was ik gisteren bij AJ & Jelmar en ben ik weer wat wijzer en gerustgesteld
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Gewoon zelf doen en onafhankelijk blijven, ze kunnen toch gewoon hier komen posten en meelezen als ze willen. Ik zie geen nut om te fuseren met iets waarvan je ooit afgestapt bent.
Vitara
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.371 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 117.029 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.440 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)