Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
Funsdaf schreef:Toch wel positief zo'n storing op volvolvo.

Na een jaar of 2 weg te zijn geweest is ineens mijn gele daf hier links weer verschenen.

ERG grappig!! Die gele boterdoos weer te zien...en god knows why!?

Anyway....

Concreet lijkt het erop dat het forum de SQL database niet goed heeft afgesloten na een posting. OFwel IEMAND heeft het forum (onbewust) gesloopt. ;D ;D Het is alsof iemand een hele grote ladekast heeft open getrokken en niet heeft gesloten waardoor de hele kast om is gevallen en alles uit de lades is gedonderd.

De backup was van 14 oktober 2009. Dat houdt in dat we dus 11 dagen kwijt zijn ongeveer. Ook mede omdat gelijktijdig met de crash van de database mijn eigen PC er mee op hield. Ik was dus ook de gehele C partitie thuis kwijt.

Eerst moest ik dus zondagavond in allereil de Winhoos weer aan de gang krijgen. Daarna de server. Ik was om 3uur30 klaar. Terwijl de wekker om 7uur ging maandagmorgen... :Smile :Smile

Mocht je dus iets missen en je vindt het evident dat het weer erop komt, zul je helaas opnieuw moeten posten.

Ik doe mijn best iedere dag te backuppen. Daarnaast ben ik gisteren begonnen met testen van de nieuwe software. Dus we zijn op dreef. Ondertussen is eea aangevraagd mbt licenties en serververhuizingen.

Ofwel, we zijn aan de gang! Het heeft nog heel wat voeten in de aarde maar het komt goed!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Ofwel, we zijn aan de gang! Het heeft nog heel wat voeten in de aarde maar het komt goed!

Hi Saint, Mooi dat je er zoveel effort in steekt hoor.
Hoe staat het met de financien? Heb je nog voldoende in kas om alle stappen te zetten of moeten we mensen nog verder motiveren een duitin het zakje te doen?
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
SQL database ....
backuppen....
c-partitie....

Waar heeeeft die man het over....

Citaat:ERG grappig!! Die gele boterdoos weer te zien...en god knows why!?

Ik las eerst wat anders...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
edwin schreef:SQL database ....
backuppen....
c-partitie....

Waar heeeeft die man het over....

Citaat:ERG grappig!! Die gele boterdoos weer te zien...en god knows why!?

Ik las eerst wat anders...

;D ;D ;D ;D
Antwoord
sjee zeg funs
val jij ff met je neus in de BOTER(doos)
Antwoord
Kan kloppen. Ik heb ook nog wat files opnieuw gekopieerd naar de server. Dus niet alleen de sql databse was dood...ook enkele files blijken dus achteraf corrupt.

Ech tiet veur unne nuuje! ;D
Antwoord
TheSaint77 schreef:@Divadi
Onder welke steen leef jij dan tegenwoordig? ;D ;D Kom je toch nog wel eens gluren hier en niet posten? Je lijkt PP wel Die zie ik ook nog maar met vlagen.

Leuk je weer te zien Dick, hopelijk kom je wat vaker buurten bij ons? 8)
Geen steen hoor, maar nog steeds Volvoloos en druk met die andere (uit de hand gelopen) hobby; ben weer een beetje aan het kijken voor een 240 sedan, dus wie weet Wink
Antwoord
TheSaint77 schreef:Ech tiet veur unne nuuje! ;D

Ontkent niemand... Moet er nog meer gestort worden of zijn de financiën niet het knelpunt?
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
landloper schreef:
TheSaint77 schreef:Ech tiet veur unne nuuje! ;D

Ontkent niemand... Moet er nog meer gestort worden of zijn de financiën niet het knelpunt?

Ik ben bezig met de software....mocht je je geroepen voelen mij financieel te steunen kan dat natuurlijk altijd.
Antwoord
En weer waren we offline. Gelukkig doet alles het weer. :Smile :Smile

De server zucht en steunt. Het spul draait nu echt op zn eind. Ondanks herhaaldelijke pogingen zijn we opnieuw afhankelijk van anderen. Wachten wachten wachten...wat wil je met deze dagen.

Ik ga er nu vanuit dat het januari 2010 gaat lukken! Alles staat op scherp in ieder geval. 8) Dus nog even geduld mensen...en dan gaan we flitsend strak 2010 in in januari!!! ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.371 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 117.031 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.450 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)