1 July 2011, 12:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 July 2011, 12:42 door TheSaint77.)
ZwerverRoodbaard schreef:Kijk eindelijk naar VBulletin
Ik zal wel eens vragen welke "mods/instellingen" ze gebruiken op een ander forum waar ik veel zit. Die werkt ietsie pietsie fijner dan Volvolvo nu, maar de pret is ook nog meer net begonnen!
Ik vraag me echter wel af of ik zelf de kleuren/lay-out nog kan veranderen...ik kan namelijk niet zien welke topics nou nieuw zijn en welke niet (kleurenblind)
Daar had ik natuurlijk niet aan gedacht. Ik zal eens kijken voor je! Goed dat je het zegt. #kleurenblind.
Als je inderdaad nog leuke mods weet voor VB 4.1.4, hou ik me aanbevolen. Graag per PB.
volvorider schreef:Ziet er prachtig uit! Voor mij nog een bonus, mijn oude profiel weer terug!
Das grappig!
Jambon schreef:nu het Gezichtenboek en Twierelier icoontje een ander plekkie..?
Wat bedoel je hiermee? Vind je die plek daar op de 'bar' niet praktisch? Graag motiveren!:RpS_razz:
Rob schreef:HÃ, sommige topics met foto's zin "vernaggeld'"
Check o.a. Onderwerp: Kleine beurt, alle pics zijn weg!
(Verdoeme, hoe zet ik nu links/pics/citaten etc in mijn post, ik mis de oude vertrouwde knoppies, zie ik iets over het hoofd?)
zelf een beetje klooien met de [url] [img] [qoute] tags dus
Kan wel icoontjes in mijn text slepen, maar dan zet ie er [url] tags omheen, ik wil [img] !
Heb als service je topic aangepast. De hoogte en breedte instelling moest weg uit de tag, toen werkte ze weer. Nu kun je ze verkleinen door op de plaatjes te klikken bij het editten.
Kan ik niet gebruiken dat iemand zijn PayPal donatie dreigt in te trekken natuurlijk :RpS_razz:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"