Topics: 26
ik ook, ik ook
Op het andere Volvo-forum ben ik actiever, maar hier kom ik ook de hele dag.
Om te lurken. En ik weet: als ik ooit iets met m'n auto krijg, dan krijg ik hier
meer en betere adviezen dan bij die lease-rijders.

Succes met de upgrade!
Topics: 135
Hartelijk dank!
We staan nu op ââ¬135,- na 6 donaties (gemeten via Paypal, via bank misschien nog iets meer ). Ik verwacht nog wel iets meer!! Net waren er immers 14 personen online! ââ¬10 kan iedereen wel missen, toch? (4 biertjes!) ;D ;D ;D ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 22
Het kopje van het topic is natuurlijk niet echt boeiend. Velen zullen het item nog niet gelezen hebben.
Het zal toch niet zo zijn dat we hier een nuttig forum hebben dat zich geen fatsoenlijke server kan veroorloven!
edit: topictitel is nu lekker prikkelend.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Topics: 176
I've paid, Pal.
Keep up the good work!
landloper schreef:Het kopje van het topic is natuurlijk niet echt boeiend. Velen zullen het item nog niet gelezen hebben.
Het zal toch niet zo zijn dat we hier een nuttig forum hebben dat zich geen fatsoenlijke server kan veroorloven!
Goed punt!
PHPBB is prima, echter heb je je handen vol aan de pillendraaiers en robots die accounts aanmaken en de boel spammen. Daarom zijn we overgestapt op SMF.
Ter verduidelijking: De variabele kosten vallen trouwens wel mee, aangezien de server en bandbreedte tot nu toe geschonken waren door Wan4Alll.nl. Ze hadden de server destijds 'over' en bandbreedte zat op dat moment.
Na de laatste periode dat we vaak offline waren wil ik nu toch ook echt zekerheid. Wan4All.nl wil wel weer gratis meewerken aan de website opzetten en configureren. En doordat de bandbreedte echt behoorlijk is toegenomen t.o.v. 2 jaar geleden wil de hoster er een kleine bijdrage voor zien per maand. Dat lijkt me meer dan logisch!
Topics: 23
Bijdrage bij deze gepaypalt
Het voortbestaan van VOLVOLVO zal toch niet ter discussie mogen komen aan gebrek aan wat munten, al was het maar uit respect voor de moderator die zijn energie hier in steekt ten gunste van ons allen!
Succes
245DL 1980 USA
Topics: 22
TheSaint77 schreef:PHPBB is prima, echter heb je je handen vol aan de pillendraaiers en robots die accounts aanmaken en de boel spammen. Daarom zijn we overgestapt op SMF.
Zal ik eens nagaan hoe anderen omgaan met pillendraaiers en robots? Het zijn grote fora en ik neem aan dit niemand er een dagtaak aan heeft om dit soort gespuis te weren.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Topics: 26
TheSaint77 schreef:Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben is de Volvolvo site vaker offline geweest de afgelopen periode. We zijn dat eens gaan onderzoeken en hebben een aantal conclusies moeten trekken.
1. de server die de boel host is deels van Volvolvo.nl en staat in collocatie maar is op zn end qua levensduur.
2. de bezoekersaantallen en bijbehorende dataverkeer zijn erg omhoog geschoten; 600 bezoekers per dag met daarbij een dikke 10GB per maand zijn een behoorlijke kluif voor de oude server.
We zijn plannen gaan maken. Echter is daar steun / geld voor nodig. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Saint, je hebt mail
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 9
Zo ik heb ook gepaypald, ik had geen account maar nu dus wel. Dank aan het forum en de moderators, het forum heeft mij al veel geld bespaard dankzij de nuttige informatie en tips @tricks. Hulde. :
groetjes Muthill
Volvo 240 GLT<br />Volvo 240 VAN (overleden)<br />Volvo 340 met jarratel aandrijving