Topics: 8
Ik weet niet juist hoe het in Nederland zit maar bij ons wordt toch altijd geadviseerd om klacht neer te leggen of toch minstens een aangetekend schrijven te doen. Kan toch geen moeite zijn om via het forum een lijst aan te leggen met gedupeerden.
25 euro is geen groot bedrag maar op die manier ontneem je zulke personen de goesting om zoiets opnieuw te doen. En het is een goedkope manier om verder leed in de toekomst te voorkomen.
Topics: 67
ik ben niet betrokken bij het blad, laat ik dat voorop stellen. ben ook niet de juiste persoon om "kritiek" tegen te sopuien. Ben graag klankbord maar kan je niet helpen. Ik geef alleen maar aan wat ik zelf weet en wat ik op Volvo Forum lees.
Dat neemt niet weg dat ik me jullie frustatie meer dan ook kan voorstellen, zou er zelf ook helemaal klaar mee zijn. ..
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Topics: 0
om terug te komen op paul van vugt en bedrijven laten klappen: print promotions is failliet!! verkoop van alle auto's is hier te vinden:
http://www.troostwijkauctions.com/nl/cla.../01-13720/
naar het schijnt zijn een paar dure auto's uit de voorraad van print promotions verdwenen, gerucht gaat dat die ondergebracht zijn in een andere bv van hem... wellicht intovolvo ofzo?
Topics: 13
JanV schreef:om terug te komen op paul van vugt en bedrijven laten klappen: print promotions is failliet!! verkoop van alle auto's is hier te vinden: http://www.troostwijkauctions.com/nl/cla.../01-13720/
naar het schijnt zijn een paar dure auto's uit de voorraad van print promotions verdwenen, gerucht gaat dat die ondergebracht zijn in een andere bv van hem... wellicht intovolvo ofzo?
zitten een paar mooie autos tussen =D denk wel dat hier heel veel nederlanders gaan op bieden =)
Dus voor een appel en een ei zal je ze niet hebben.
Die 262 wil ik wel !!!!!!!!!! ik bied 100 euro haha
Topics: 0
Goedenavond Volvo liefhebbers,
Heeft iemand afgelopen zaterdag de zwarte V70XC AWD gezien in Dongen?
Is er iemand die me iets kan vertellen hierover?
Alvast bedankt!
Topics: 288
eggybird schreef:Goedenavond Volvo liefhebbers,
Heeft iemand afgelopen zaterdag de zwarte V70XC AWD gezien in Dongen?
Is er iemand die me iets kan vertellen hierover?
Alvast bedankt!
die stond r niet...