16 February 2011, 23:56
Persbericht:
PS
De abonnees van IntoVolvo Magazine hebben een brief van de uitgever gekregen en krijgen hun geld terug voor de bladen die ze niet hebben ontvangen.
PS
Op Volvo-forum staat nog
Citaat:Nederland is een automagazine rijker! De Van Munster Media Groep introduceert een nieuw onafhankelijk magazine onder de naam Volvodrive Magazine. Het magazine is een must voor eigenaren en liefhebbers van dit beroemde Zweedse automerk.
Volvodrive Magazine verschijnt zes maal per jaar en staat bomvol spraakmakende reportages en wetenswaardigheden over Volvo. Het blad koestert het rijke verleden van Volvo sinds 1927 maar beschrijft op een passionele maar kritische manier ook de nieuwe modellen van het populaire merk. Het nieuwe magazine wordt gemaakt door hetzelfde team van redacteuren, vormgevers en fotografen dat tot eind vorig jaar ook verantwoordelijk was voor het tweemaandelijkse blad Intovolvo.
De redactie van Volvodrive Magazine onder leiding van hoofdredacteur Paul van Vugt heeft zijn sporen binnen de Volvo-wereld inmiddels al riant verdiend. En ook de Van Munster Media Groep uit Nijmegen is een goede bekende bij autoliefhebbers met aansprekende titels als Porsche Scene Live en Great British Cars.
Kenmerkend voor Volvodrive Magazine is de frisse, glossy vormgeving, gecombineerd met het afwijkende grote formaat. Daarnaast beschikt het magazine over een van de meest uitgebreide Volvo-archieven ter wereld met tienduizenden authentieke fotoâs en kilometers origineel achtergrondmateriaal.
In Volvodrive Magazine is plaats voor elk onderwerp dat met Volvo te maken heeft. Niet voor niets wordt Volvodrive magazine hÃt lijfblad van de Volvoliefhebber.
Volvodrive Magazine kost slechts 6,95 per stuk en een abonnement voor Nederlandse bedraagt 35,- euro per jaar.
PS
De abonnees van IntoVolvo Magazine hebben een brief van de uitgever gekregen en krijgen hun geld terug voor de bladen die ze niet hebben ontvangen.
PS
Op Volvo-forum staat nog
Citaat:Beste Forummers, Als hoofdredacteur van Intovolvo spijt het me te zeggen dat het magazine Intovolvo ophoudt te bestaan. Via diverse kanalen heb ik vandaag kopieën ontvangen van de brief die door de uitgever van Intovolvo is verzonden. Een brief waarvan overigens het bestaan bij de redactie niet bekend was en waarvan ik vooraf ook niet op de hoogte ben gebracht.
De meningen van de uitgever en van mijzelf liepen te ver uiteen om gezamenlijk door te gaan en dus is de samenwerking verbroken. Gezien het succes van Intovolvo ben ik er echter nog steeds van overtuigd dat Nederland rijp was en is voor een glossy Volvo-magazine. De vele mails, reacties en post zijn daar getuige van. Alleen al om die reden Ãn omdat ik het merk Volvo en zijn berijders een warm hart toedraag, heb ik er alles aan gedaan om samen met de bekende voltallige redactie een nieuw magazine op te zetten: Volvodrive ligt in de maand maart in de schappen. Op het forum hebben we een persbericht geplaatst zodat je alvast een beetje kunt wennen aan de nieuwe naam en de mensen achter de schermen.
De nieuwe uitgever van Volvodrive Van Munster Media en ik zijn het eens over een belangrijk feit: de abonnee mag niet de dupe worden van het ter ziele gaan van Intovolvo. Dus heb ik de uitgever weten te overtuigen van het feit dat de gedupeerde abonnee gratis het aantal nummers van het nieuwe Volvodrive krijgt toegestuurd waar hij nog recht op had gehad bij Intovolvo. Ik roep gedupeerde abonnees dan ook op zich kenbaar te maken via redactie@volvodrivemagazine.nl onder vermelding van de ingangsdatum van het abonnement van Intovolvo. Van Munster Media zorgt er vervolgens voor dat het nieuwe Volvodrive magazine bij je in de bus komt!
met Volvo-groeten
Paul van Vugt
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers