Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
Hoi,

was even weg, maar las het net en heb direct een bijdrage overgemaakt.
Zolang het financieel te trekken is, gewoon zelfstandig blijven zou ik zeggen.

denk ineens terug aan iets in het verleden...

En nu moet ik arie-jan nog eens een keer ontmoeten, want dat is er na al die tijd nog steeds niet van gekomen Big Grin
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
Antwoord
edwin schreef:Wie wil mij het bankrekeningnummer sturen?
Krijg last van een knagend geweten...
148342051 tav A.J._van_Berkum te 's Gravenhage

Zoals ik al in mijn eerdere post aangaf. Dit is NIET de plek om over het register of over eventuele samenwerking te discussiëren!! Hou het aub on-topic. We hebben daar nl al een topic over!

Maar toch kort antwoord want ik merk dat jullie te nieuwsgierig zijn; NEE we gaan niet fuseren, ja er komt een link op hun pagina, ja we blijven zoals we zijn hier, Volvolvo.nl. BASTA!! ;D

On Topic: Ik zou ook nog enkele bedrijven die sponsoring via een banner willen overwegen. Graag e-mail indien er interesse bestaat.

Wat betreft het geldbedrag; We zitten aardig op weg wat betreft de kosten voor het komende jaar. Helaas wacht ik nog op ÃÂÃÂn rotonderdeel. Vandaag moet ik de telefoon inklimmen om dat te regelen want een levertijd van meer dan 4 weken vind ik wat te gortig.

Binnenkort maak ik een nieuw overzicht van de donateurs! ;D Wie zich dus nog geroepen voelt en nog wat geld over heeft mag dat natuurlijk storten. PayPal of via bovenstaand rek.nr. is ook prima.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Goedzo AJ, het knagende geweten had ik overigens al gesust.
We blijven VOLVOLVO en dat ga ik vieren met het bestellen van 50 zwarte Volvolvo T-shirts in de maten XL, XXL en XXXL. :o :o :o
Want alle grote maten zijn op, dus luistert allen >Sad >Sad >Sad

Als jullie het zo breed hebben, laat dat dan ook AJ even weten door ruimhartig over te maken naar Volvolvo.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
zakje met digitale kiezels is onderweg :-)
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Goedzo AJ, het knagende geweten had ik overigens al gesust.
We blijven VOLVOLVO en dat ga ik vieren met het bestellen van 50 zwarte Volvolvo T-shirts in de maten XL, XXL en XXXL. :o :o :o
Want alle grote maten zijn op, dus luistert allen >Sad >Sad >Sad

Als jullie het zo breed hebben, laat dat dan ook AJ even weten door ruimhartig over te maken naar Volvolvo.

Mooi ben er weer weer hard aan toe ;D
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Je hoort/leest het wel als ze binnen komen. ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Doe mij maar 2 x een XXL. Tongue
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995

Mijn Volvo's
Antwoord
Allereerst hartelijk dank voor de donaties! Ik zal kijken om binnenkort tijd vrij te maken zodat ik weer een mooie lijst enzo kan opsommen van donateurs. ;D

Wat betreft het bedrag van de donaties. Dat gaat zeker de goede kant uit, alhoewel ik er helaas niet rijk van wordt. ;D ;D

Ik hoop alleen nog wat bedrijven aan te kunnen spreken voor sponsoring. Er zijn al enkele bedrijfjes die zich tegoed doen aan de bekendheid van dit forum. Om zo hun omzet te doen stijgen via onze bezoekers. Prima en hardstikke leuk. Alleen spreek ik wel uit dat ik het jammer vind dat deze bedrijfjes nog geen initiatief hebben genomen dit forum te ondersteunen op een financiele manier. Ik noem geen namen. Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen! Wink

Over t-shirts en de bestellingen daarvan; graag in een ander topic!! :-\
Antwoord
Kleine update:
Een hele hoop mensen hebben over hun hart gestreken en zijn zo vriendelijk geweest een donatie in geld te doen! Waarvoor dank. Ik zal binnen niet al te lange tijd eens precies inventariseren hoeveel het nu precies is.

Wat belangrijker is: de splinternieuwe server is aangekocht en loopt! Maar wat wel nog wat voeten in de aarde heeft is de software. We zijn nu eea aan het testen om de boel up to date en volgens de nieuwste techniek degelijk aan het lopen te krijgen. Het duurt helaas wat langer dan gepland, maar we zijn op weg!!
;D
Antwoord
sapdrinkerderwijs goed bezig! Wink
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 117.186 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.489 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)