11 January 2006, 11:30
en inderdaad ff tanken met verse benz. En tankje niet te leeg rijden!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Lichte startproblemen
|
11 January 2006, 11:30
en inderdaad ff tanken met verse benz. En tankje niet te leeg rijden!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
11 January 2006, 18:49
Divadi schreef:Rijd je af en toe wel op benzine Robbert? Die GLT start nl. altijd op benzine en schakelt later pas over op gas en als het benzine-systeem vervuilt raakt doordat het nooit gebruikt wordt zal 'ie slechter gaan starten... Aha... ik heb vorige week de benzinetank helemaal leeggereden..... Ik denk meteen dat ik de oorzaak te pakken heb :oops: :oops: Ik vroeg me namelijk vorige week af of tie nog steeds reed op benzine en dat deed hij vlekkeloos, maar stond er niet bij stil dat hij bijna leeg was, dus na 30 km ofzo was het afgelopen en ben ik weer overgegaan op gas...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
11 January 2006, 20:20
Als de tank leeg is, heb je mazzel dat 'ie ?berhaupt nog start; ik zou maar meteen V-power tanken of een reinigingsgoedje toevoegen en af en toe (ik deed het 1x in de week bij het 'uitlaten') wat km's op benzine maken...
Cheerz!
11 January 2006, 20:22
Divadi schreef:Als de tank leeg is, heb je mazzel dat 'ie ?berhaupt nog start; ik zou maar meteen V-power tanken of een reinigingsgoedje toevoegen en af en toe (ik deed het 1x in de week bij het 'uitlaten') wat km's op benzine maken... Nu start hij dus helemaal niet meer. In het begin reed ik ook regelmatig een stukje op benzine, maar daarna was het van: boeien, ligt niet voor niks gas in. Tot ik vorige week maar weer eens probeerde en dus de tank redelijk snel bijna leeg was. Ofwel nog precies genoeg voor een week kunnen starten :oops: :oops: :oops: Dan maar ff op de fiets een jerrycan benzine halen...... Ben blij dat dat alles is
11 January 2006, 20:24
Robbert242DL schreef:Dan maar ff op de fiets een jerrycan benzine halen......:lol: Kun je daar een foto van maken?!
11 January 2006, 20:31
Divadi schreef:Robbert242DL schreef:Dan maar ff op de fiets een jerrycan benzine halen......:lol: Kun je daar een foto van maken?! Net even een maat gebeld.... Wordt thuisgebracht over een uurtje ![]() ![]()
11 January 2006, 21:26
Heel goed, delegeren.! :wink: :wink:
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![]()
12 January 2006, 19:26
En hij rijdt weer als vanouds :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Schaam me diep :oops: :oops: :oops: Toch maar eens beter op letten in het vervolg........ Maar ben in ieder geval blij dat het niks ergers is...
12 January 2006, 20:41
Robbert............................ach laat ook maar...............TE makkelijk......
:lol: :lol: :lol: In ieder geval goed dat het niks ernstigs was................. :roll:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|