1 July 2011, 11:34
Rob schreef:LÃllig hoor :glare:
:RpS_tongue: Leuke avatar overigens. Nou nog je onderschrift.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
vBulletin voor Volvolvo.nl!
|
1 July 2011, 11:34
Rob schreef:LÃllig hoor :glare: :RpS_tongue: Leuke avatar overigens. Nou nog je onderschrift. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
1 July 2011, 11:52
Citaat:Leuke avatar overigensJa, volgens mij ben in (tot nu toe) de enige met een animated gif. Citaat:Nou nog je onderschrift.Ik wacht op de dag dat ik mijn 3 auto's weer in mijn sig. mag zetten..... ![]()
1 July 2011, 12:16
Rob schreef:Ja, volgens mij ben in (tot nu toe) de enige met een animated gif. Vooruit dan maar...maar wel netjes houden! IN BB code kun je nu een plaatje in je onderschrift tonen. Kijken hoe het uitpakt. Het is anders ook zo saai. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
1 July 2011, 12:19
Ziet er prachtig uit! Voor mij nog een bonus, mijn oude profiel weer terug!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
1 July 2011, 12:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 July 2011, 12:42 door TheSaint77.)
ZwerverRoodbaard schreef:Kijk eindelijk naar VBulletin Daar had ik natuurlijk niet aan gedacht. Ik zal eens kijken voor je! Goed dat je het zegt. #kleurenblind. Als je inderdaad nog leuke mods weet voor VB 4.1.4, hou ik me aanbevolen. Graag per PB. volvorider schreef:Ziet er prachtig uit! Voor mij nog een bonus, mijn oude profiel weer terug! Das grappig! Jambon schreef:nu het Gezichtenboek en Twierelier icoontje een ander plekkie..? Wat bedoel je hiermee? Vind je die plek daar op de 'bar' niet praktisch? Graag motiveren!:RpS_razz: Rob schreef:HÃ, sommige topics met foto's zin "vernaggeld'" Heb als service je topic aangepast. De hoogte en breedte instelling moest weg uit de tag, toen werkte ze weer. Nu kun je ze verkleinen door op de plaatjes te klikken bij het editten. Kan ik niet gebruiken dat iemand zijn PayPal donatie dreigt in te trekken natuurlijk :RpS_razz: "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
1 July 2011, 12:44
1 July 2011, 12:48
IE9 is met recht, sorry dat ik me zo uitdruk, een vieze stink browser!! Als ik met Firefox, Opera, Chrome of Safari kijk dan zie ik het zoals het hoort. En ook de vorige versie van IE zal waarschijnlijk betere resultaten geven. Con-ti-nu problemen met IE9.
Enne, ff 'liken' die Facebook-page :RpS_tongue: "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
1 July 2011, 12:56
Citaat:als service je topic aangepast. De hoogte en breedte instelling moest weg uit de tag, toen werkte ze weer. Nu kun je ze verkleinen door op de plaatjes te klikken bij het editten. dank, dank, dank, wat een service. Eerst al foto in mijn sig. , nu ook al topic aangepast. Paypal meer dan verdiend. Zat idd te klooien met hoogte/breedte instelling in tag, maar nu zeg je dat je ze kunt verkleinen door op de plaatjes te klikken bij het editten. ? geburt nix hoor, met klikken, dubbelklikken etc. Zal nog eens goed onderzoeken, misschien ligt het aan Chrome. U hoort van mij . Thx ![]()
1 July 2011, 13:04
Allow Users To Change Styles staat nu standaard AAN. Je kan dus met de kleuren rotzooien als je dat wilt. Dit soort dingen heb ik altijd uitgeschakeld omdat ik vind dat een forum er uniform uit moet zien. Maar heb nooit er aan gedacht dat mensen die kleurenblind zijn daar hinder van ondervinden. Dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Oliepomp voor turbo motor | johnnyboy | 2 | 2.019 |
13 June 2022, 15:47 Laatste bericht: Dopski |
|
Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? | BartJu | 3 | 6.375 |
3 January 2017, 12:09 Laatste bericht: TheSaint77 |
|