Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vBulletin voor Volvolvo.nl!
Wat ik een beetje mis in dit nieuwe forum, is een heldere weergave van de ongelezen berichten.
Als ik op 'nieuwe berichten' klik, zie ik een lijst met meest recente berichten, maar wordt geen onderscheid gemaakt tussen wat ik al heb gelezen en wat niet.
De weergave op het oude forum vond ik wat dat betreft handiger: een lijst ongelezen topics / berichten, en van zodra je iets gelezen had, verdween dit item uit die lijst.

Als in het vernieuwde forum hier wel een functie / instelling voor bestaat, hoor ik het graag :RpS_razz:
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
ongelezen heeft toch dikke tekst ..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
De 'mens-verificatie' is nu ingesteld op het stellen van vragen in plaats van Captcha (die vage letters en woorden uit een scherm aflezen en intoetsen). Ik zie dat er nog steeds spammers en pillendraaiers 'doorheen' komen. Maar ook de mensen met een visuele handicap zoals bijv. kleurenblinden hebben soms moeite met het gebruik van Captcha.

Met deze methode moeten ze in ieder geval nederlands kennen Ãn de vraag oplossen met valide Volvo kennis! Ook als lid kan het zijn dat je nog eens een vraag moet beantwoorden. Indien hier fouten in zitten hoor ik het graag hier, of via twitter. Dan kan ik ze recht zetten.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Zo da's even wennen na een paar dagen niet op het forum geweest te zijn ... maar ziet er wel mooi en moet mijzelf er even in verdiepen dan snap ik het weer
Goed werk A.J. !

Ben alleen alle pb's van de afgelopen week kwijt en heb er nogal wat verzonden i.v.m. onderdelen verkoop , da's niet meer te redden ?
Betekend dus ook dat de kopers mij bericht niet gelezen hebben waarschijnlijk , ben bang dat ik niet alles uit m'n hoofd weet
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
raarrrrr , ik kan je niet PB-en want ..... brievenbus vol ! ?

( heb twee instrumentpaneelonderdeeltjes bij je besteld )
240 sedan B230F LH2.4 AW71  
Antwoord
Wel een leuke toevoeging dat je een album zou kunnen maken op je profiel.
alleen een maximum van 12,6KB is wel heel erg weinig zeg maar 2 afbeeldingen van 160x160 en je album is vol.
of krijg je meer ruimte als privilege bijvoorbeeld met een donatie?
V142 BJ1968
L.B. Racing
Antwoord
Rubicon schreef:Wat ik een beetje mis in dit nieuwe forum, is een heldere weergave van de ongelezen berichten.
Als ik op 'nieuwe berichten' klik, zie ik een lijst met meest recente berichten, maar wordt geen onderscheid gemaakt tussen wat ik al heb gelezen en wat niet.
De weergave op het oude forum vond ik wat dat betreft handiger: een lijst ongelezen topics / berichten, en van zodra je iets gelezen had, verdween dit item uit die lijst.

Als in het vernieuwde forum hier wel een functie / instelling voor bestaat, hoor ik het graag :RpS_razz:

De werkwijze die ik me nu heb aangeleerd (zijn er andere / betere dan hoor ik dat graag):
Ik klik op de knop "Wat is er nieuw". Alle nieuwe topics sinds m'n laatste bezoek worden nu zichtbaar. heb ik die gelezen, dan klik ik net onder die knop op de tekst "Markeer alle forums als gelezen". Bij m'n volgende bezoek worden alleen de topics getoond welke zijn vernieuwd als ik op de knop "Wat is er nieuw" klik.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Volgens is er met mijn account wat fout gegaan wat het lijkt nu alsof ik een nieuwe account heb?
Antwoord
Mijn profielfoto wordt niet zichtbaar aan de linkerkant naast mijn berichten en is wel geupload en zichtbaar in de beheer pagina hiervoor.
Moet ik "toon foto" nog ergens aanzetten?
Antwoord
s9606564 schreef:Mijn profielfoto wordt niet zichtbaar aan de linkerkant naast mijn berichten en is wel geupload en zichtbaar in de beheer pagina hiervoor.
Moet ik "toon foto" nog ergens aanzetten?

Een profielfoto is wat anders dan een avatar. Voeg een avatar toe om naast je berichten weer te geven.

TIP: Kijk ook op de FAQ pagina ONDER het logo hier, daar staat uitgebreide uitleg over de werking van dit forum!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oliepomp voor turbo motor johnnyboy 2 2.019 13 June 2022, 15:47
Laatste bericht: Dopski
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.490 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.431 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 134.289 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.756 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)