Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vBulletin voor Volvolvo.nl!
Black Moose schreef:Daar had ik al antwoord op gegeven, je was gewoon te laat denk ik
...ohhh was jij dat...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Tja Jambon, ondanks je uitleg: snap er nog steeds niets van...............waar staat "alles heb gelezen" en "wat is er nw" en "de laatste 24 uur klik hier"...................
245 DL 1983
Antwoord
wakka schreef:Tja Jambon, ondanks je uitleg: snap er nog steeds niets van...............waar staat "alles heb gelezen" en "wat is er nw" en "de laatste 24 uur klik hier"...................
heb ik vaker, klik ens met rechts op "wat is er nieuw" en open voor het gemak in een nw tabblad... regeltje er onder in het blauw "Markeer Forums als Gelezen " , dan is de pagina "leeg"... dan weer op "wat is er nieuw", als er dan nog geen nw berichten zijn krijg je midden op je scherm

-------------------------------------------------------------------------------

vBulletin Bericht
Sorry, er zijn geen nieuwe berichten te bekijken.

Je kan hier zoeken naar geüpdatet berichten van de voorbije 24 uur

-----------------------------------------------------------------------------------

dan klik je op "hier" , et voilá, scherm vol, af- of oplopend naar gelang je dat in de instellingen hebt geregeld..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Zo ik ben nog maar amper op het forum geweest de laaste tijd.
Grappig dat ik in de rechterhoek steeds "autosaved" zie op-poppen, misschien vorkomt dat een hoop toekomstige frustratie.

Ik was altijd fan van "meest recente berichten"(voor computers waar ik niet ingelogd was), "bekijk reacties op jouw berichten" en "bekijk alle nieuwe berichten" (voor computers waar ik wel ingelogd was).
Die kopjes zie ik nu niet meer terug.

"Nieuwe berichten", heeft volgens mij meer met vroegere "recente berichten" te maken. Die aanduidingen met vinkjes etc. moet ik nog een bekijken op betekenis.

@saint: met de moderatorrechten is nog wel wat aan de hand. Ik kan wel berispingen geven, dat is nieuw. De vroegere mod-knoppen ben ik kwijt (op slot, wijzig bericht etc).
Antwoord
Oke gevonden, maar dan zie ik de titels van de geüpdatete berichten en niet in 1 oogopslag de inhoud van de laatst toegevoegde berichten onder elkaar. En dat vond ik erg prettig.....................

Edit: wat Dop schrijft, dat bedoel ik. "meest recente berichten" is niet meer :-(
245 DL 1983
Antwoord
TIP: kijk ook even hier en [URL="http://volvolvo.nl/faq.php?faq=vb3_board_faq#faq_vb3_board_usage"]hier.

[/URL]Ik geef toe het is even wennen en ik moet nog e.e.a. instellen links en rechts, maar het is in ieder geval echt een stuk professioneler, zeker achter de schermen. :RpS_cool:

Ik ga nog even kijken wat ik kan doen aan 'meest recente berichten' maar voor nu kun je het beste de knop 'welke berichten zijn er vandaag' kiezen onder 'snelle links' in de blauwe navigatiebalk onder het logo.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Die lijst van alle onderwerpen die gemaakt of gewijzigd is te vinden, maar ik mis de de pagina waar de inhoud van deze onderwerpen te lezen is. Bestaat de mogelijkheid deze pagina (die hiervoor "meest recente berichten" heette) weer toe te voegen?

Die pagina was voor mij altijd HET startpunt voor het lezen van allerlei berichten.........
245 DL 1983
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Zo ik ben nog maar amper op het forum geweest de laaste tijd.
...@saint: met de moderatorrechten is nog wel wat aan de hand. Ik kan wel berispingen geven, dat is nieuw. De vroegere mod-knoppen ben ik kwijt (op slot, wijzig bericht etc).

Klik onderin het scherm eens op de knop 'moderator' en als je die niet ziet, moet ik even kijken hoe ik dat aanzet.

wakka schreef:Die lijst van alle onderwerpen die gemaakt of gewijzigd is te vinden, maar ik mis de de pagina waar de inhoud van deze onderwerpen te lezen is. Bestaat de mogelijkheid deze pagina (die hiervoor "meest recente berichten" heette) weer toe te voegen?

Zie mijn post daarvoor die ik aangepast heb. Wink

Smilies deugen ook nog niet zie ik...:RpS_sad:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
okÃ..........hoop echt dat het je lukt
245 DL 1983
Antwoord
Is het nodig om een volvo-vraag te stellen bij de zoekfunctionaliteit?

Voor regsitratie, a la, maar elke keer als ik iets op wil zoeken moet ik een random vraag beantwoorden.

(doet de search het wel goed, of is er flink de bezem door de posts gehaald?) kan toch vaak niet iets terugvinden, waarvan ik 100% zeker weet dat ik het gepost heb.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oliepomp voor turbo motor johnnyboy 2 2.019 13 June 2022, 15:47
Laatste bericht: Dopski
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.490 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.431 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 134.291 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.756 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)