Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vBulletin voor Volvolvo.nl!
bij de herhaalde pogingen van vandaag bleef ie bij zlfs "hangen", wit scherm, F5 deed ook niets.. inmiddels uit ervaring de nw tekst gekopieerd, site afsluiten en opnieuw openen, en met wederom een tussentijds nieuw aanmelden het bericht wel kunnen plaatsen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Opnieuw een berichtje getypt + foto's......en ja het lukte zowaar in 1 x...............
Antwoord
VolvoDick schreef:Opnieuw een berichtje getypt + foto's......en ja het lukte zowaar in 1 x...............
mogen we bij jou inloggen..?:RpS_wink:
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Helaas is onze grote roerganger even op vakantie, dus een ogenblikje geduld alstublieft, wij tasten helaas ook redelijk in het duister.:cursing:
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Rob schreef:Goedkeuring zuigt! weg er mee! duurt eeuwen voordat je bericht geplaatst is, kan toch niet?
Prima nieuw forum, maar deze instelling deugt niet.

mjaaam...ben er mee bezig...wat ik ook probeer. Die 'goedkeuringsmodus' blijft. Als iemand dus iets met een link erin post...mag ik het valideren of niet. :mmph:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:mjaaam...ben er mee bezig...wat ik ook probeer. Die 'goedkeuringsmodus' blijft. Als iemand dus iets met een link erin post...mag ik het valideren of niet. :mmph:

Misschien staat hier in wat je zoekt?

http://wiki.phpbb.nl, Het Moderatorpaneel

Citaat:Moderatie wachtrij
Dit tabblad in onderverdeeld in nog 2 andere tabbladen. Genaamd 'Onderwerpen wachtend op goedkeuring' en 'Berichten wachtend op goedkeuring'.
Beide hebben dezelfde functie, alleen zoals je misschien al kan raden gaat de een over onderwerpen die goedgekeurd
moeten worden en de ander over berichten die goedgekeurd moeten worden.

Als je in de forumpermissies hebt ingesteld dat onderwerpen en/of berichten eerst moeten worden goedgekeurd
alvorens deze zichtbaar worden voor alle leden, worden deze eerst hier getoond
zodat een moderator deze kan lezen en vervolgens goedkeuren of afwijzen.

naschrift: of maak ik nu een domme opmerking,
ik ga er vanuit dat dit PHPBB is, maar zie nu net dat vBulletin iets anders is.

Lammaar, dit hierboven slaat nergens op merk ik wel.

Antwoord wellicht beter te vinden op een vBulletin forum.

Deze maakt meer kans denk ik. (vBulletin-Forum: posts and topics moderated where they should not be)
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Hartelijk dank voor de hulp. Echter...dit verhaal gaat over PHPBB. Dit forum is vBulletin software. :biggrin:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Hartelijk dank voor de hulp. Echter...dit verhaal gaat over PHPBB. Dit forum is vBulletin software. :biggrin:

Zag ik ook (te laat), dus daarom mijn bericht aangepast.

Citaat:Lammaar, dit hierboven slaat nergens op merk ik wel.

Antwoord wellicht beter te vinden op een vBulletin forum.

Deze maakt meer kans denk ik. (vBulletin-Forum: posts and topics moderated where they should not be)

En anders staat Hier ook wel eea tussen denk ik zo.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Van een bekende forumer kreeg ik de volgende workaround te horen...
Plaats een bericht zonder link, open het bericht opnieuw en plaats dan de link er bij. Zo omzeil je de goedkeuring, kijk maar
Beetje omslachtig maar is werkbaar zolang de bug niet is opgelost
Antwoord
Opeens aan de ketting? Ik reageer op een berichtje en krijg:

"Bedankt voor je bericht! Je bericht zal niet zichtbaar zijn totdat het door een moderator goedgekeurd wordt."

Kijken of dit wel direct lukt. Had het niet eerder gezien en vind het ook zeer onhandig.

edit: ja nu wel in ÃÃn keer
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oliepomp voor turbo motor johnnyboy 2 2.019 13 June 2022, 15:47
Laatste bericht: Dopski
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.375 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.489 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Stap voor stap foto's plaatsen op het forum Anonymous 6 14.431 19 February 2013, 14:33
Laatste bericht: Dopski
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob
  Toekomst VOLVOLVO!!! TheSaint77 259 134.281 28 March 2011, 20:34
Laatste bericht: Yellow240
  Stap voor stap een avatar plaatsen Volvodiesel 1 3.756 25 January 2010, 10:33
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)