Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
;D thankx!

Kleine update:
Toch nog wat troubles om eea 'software-wise' goed te laten matchen zonder weer nieuwe software te moeten aanschaffen à 700nogwat euri.

Maar daar heb ik mijn IT-vriend even op gezet om mij daarin wat ondersteuning te bieden...

...we gaan gewoon DOORRRR!! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hoe gaat het ondertussen met de nieuwe server? Al vorderingen.

Ben wel benieuwd.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995

Mijn Volvo's
Antwoord
Volvodiesel schreef:Hoe gaat het ondertussen met de nieuwe server? Al vorderingen.

Ben wel benieuwd.

Goed dat je het noemt. Maar eerst zelf verhuizen. Ik ben nu bezig in twee huizen tegelijk eea te verwezenlijken qua onderhoud en dergelijke. Dan gaan we meer tijd krijgen. Vooralsnog staat het project dus tijdelijk 'on-hold' maar wordt het zeker niet afgeblazen.
Antwoord
Donatie gestort op betreffende rekeningnummer! Heb veel aan het forum gehad en hoop er nog veel plezier aan te beleven.
Antwoord
daanheijn schreef:Donatie gestort op betreffende rekeningnummer! Heb veel aan het forum gehad en hoop er nog veel plezier aan te beleven.

u ook hartelijk dank! Vandaag was het weer feest. De server hield het weer voor gezien. Een teken dat we ECHT na onze verbouw- en verhuisklusjes aan de slag moeten met de software! Dus nog even duimen!
Antwoord
TheSaint77 schreef:
daanheijn schreef:Donatie gestort op betreffende rekeningnummer! Heb veel aan het forum gehad en hoop er nog veel plezier aan te beleven.
onze verbouw- en verhuisklusjes aan de slag moeten met de software! Dus nog even duimen!

Niet al te lang over doen, anders moeten we je ook nog opgeven voor "Help mijn man is een klusser" Wink Wink Wink Wink Wink Wink ;D
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Mijn bijdrage is ook onderweg. Duurde even, maar de combinatie ik en paypall is gewoon een ramp (dit is nu al de vierde keer, denk ik, dat ik mijn paswoord was vergeten en de hele zaak terug moest instellen :Smile )
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Was vandaag weer zo'n dag dat het forum roept om een nieuwe motor? Zijn de knaken geteld en kan de nieuwe machine al bijna aan het werk?
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
landloper schreef:Was vandaag weer zo'n dag dat het forum roept om een nieuwe motor? Zijn de knaken geteld en kan de nieuwe machine al bijna aan het werk?

bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnaaa!!! Nog even geduld AUB! Wink
Antwoord
Nielssan heeft ook zijn bijdrage geleverd. Zou toch zonde zijn als dit forum niet meer kan bestaan...
Niels_________________________________<br />geen volvo meer<br />Chevy impala V8 bigblock
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.370 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 116.815 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.360 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)