28 October 2009, 15:25
Funsdaf schreef:Toch wel positief zo'n storing op volvolvo.
Na een jaar of 2 weg te zijn geweest is ineens mijn gele daf hier links weer verschenen.
ERG grappig!! Die gele boterdoos weer te zien...en god knows why!?
Anyway....
Concreet lijkt het erop dat het forum de SQL database niet goed heeft afgesloten na een posting. OFwel IEMAND heeft het forum (onbewust) gesloopt. ;D ;D Het is alsof iemand een hele grote ladekast heeft open getrokken en niet heeft gesloten waardoor de hele kast om is gevallen en alles uit de lades is gedonderd.
De backup was van 14 oktober 2009. Dat houdt in dat we dus 11 dagen kwijt zijn ongeveer. Ook mede omdat gelijktijdig met de crash van de database mijn eigen PC er mee op hield. Ik was dus ook de gehele C partitie thuis kwijt.
Eerst moest ik dus zondagavond in allereil de Winhoos weer aan de gang krijgen. Daarna de server. Ik was om 3uur30 klaar. Terwijl de wekker om 7uur ging maandagmorgen... :

Mocht je dus iets missen en je vindt het evident dat het weer erop komt, zul je helaas opnieuw moeten posten.
Ik doe mijn best iedere dag te backuppen. Daarnaast ben ik gisteren begonnen met testen van de nieuwe software. Dus we zijn op dreef. Ondertussen is eea aangevraagd mbt licenties en serververhuizingen.
Ofwel, we zijn aan de gang! Het heeft nog heel wat voeten in de aarde maar het komt goed!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"