Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
Chrome ook,
Voor de rest nix dan lof!
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Is volgens mij op alle browsers. Dat stopt zodra alle foto's geladen zijn. Ik heb er iig ook met FireFox en IE "last" van.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Ik heb een "bug" gevonden.

Viel me al een paar keer op dat ik een gedeelte van mijn text kwijt was na het posten.

Als ik een Euro-teken gebruik (rechter ALT+5), dan verdwijnt de rest van de text na het Euro-teken.
Is nu al twee keer voorgekomen en net even getest, en ja hoor, als ik willekeurig in mijn text ergens een Euro-teken plaats, verwijnt alles wat er nakomt.

Gebeurt iig in Chrome/Safari en IE heeft er geen last van.
Antwoord
Hier nog een "bug"

Heb al een paar keer gehad dat ik na het typen en posten van een stuk tekst een deel ervan verloren gaat. Soms komt er sessie verlopen op te staan terwijl ik permanent ben ingelogd en he topic hoogstens 2 min open heb.
Zitten verder geen speciale tekens of dergelijke in de tekst.

Is met IE
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
simplicity schreef:Hier nog een "bug"

Heb al een paar keer gehad dat ik na het typen en posten van een stuk tekst een deel ervan verloren gaat. Soms komt er sessie verlopen op te staan terwijl ik permanent ben ingelogd en he topic hoogstens 2 min open heb.
Zitten verder geen speciale tekens of dergelijke in de tekst.

Is met IE

Klopt, zelfde probleem hem ik nu ook al een paar keer gehad, en onder FireFox...
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Antwoord
Ligt niet aan de browser. Ligt aan de site. Zijn we mee bezig.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Ligt niet aan de browser. Ligt aan de site. Zijn we mee bezig.

In navolging van wat technische manko's aan de site (waar al uitgebreid over is gepost) hebben we een groot onderhoud geplanned vanaf vrijdag 21 mei 2010 23.00uur. De site gaat dan dicht en we hopen alles weer om 03.00uur de 22ste up-and-running te hebben.

Mensen die terug komen van het stappen kunnen dus dan hun 'speciale tekens' invoeren om te kijken of alles werkt. ;D ;D
Antwoord
Ik krijg nu elke keer dat ik post een melding dat er iets mis is met de database en dat ik het opnieuw moet proberen. Ik kom dan terug in het veld waarin mijn tekst nog steeds staat maar wel met de melding dat iemand anders al iets heeft gepost in die tijd en of ik mijn melding nog wil veranderen. Iemand anders blijk ik dus zelf te zijn. Poten lukt dus maar met een omweg......
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Yup, ook al opgemerkt.
En de laatste tijd verdwijnen mijn PB's.
Alleen de laatste paar blijven even bewaard, de rest is weg.
En ik krijg geen mails meer van post-updates ???

Antwoord
vrijdag is vandaag geworden. Nog even geduld dus. Bedankt voor het commentaar. Dat nemen we mee.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.372 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 117.031 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.462 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.189 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)